Portfolio
2020-07-04
System obsługi reklamacji
Aplikacja usprawniająca zarządzanie reklamacjami dla firmy prowadzącej sprzedaż obuwia za pomocą sklepów stacjonarnych, internetowych oraz platform aukcyjnych. System dostępny przez przeglądarkę internetową.
Podstawowe funkcje programu:
- ewidencja danych sklepów należących do zleceniodawcy
- ewidencja pracowników, wraz w przyznawaniem uprawnień dostępu do poszczególnych części serwisu
- ewidencja klientów, import klientów
- zarządzanie reklamacjami
- dokumentowanie przebiegu sprawy, powiadomienia emailem dla klienta,
- generowanie druków potrzebnych dokumentów,
- historia klienta,
- import reklamacji z innych źródeł
- statystyki reklamacji - porównanie ilości reklamacji w danym okresie dla różnych producentów, reprezentacja graficzna na wykresach
- możliwość edycji przez administratora wszelkich danych zawartych w formularzach
- program dla systemu Windows, pozwalający przyjąć reklamację w przypadku braku internetu, wydrukować potwierdzenie dla klienta i w późniejszym terminie zaimportować te dane do systemu.